...

فرق بین article و essay در زبان انگلیسی

در این قسمت از زبان علم با ارائه معنی essay و article به بررسی فرق بین article و essay در زبان انگلیسی می پردازیم و تفاوتهای این دو را بیان می کنیم.

ترجمه essay و article هر دو می شود: مقاله. اما نوع این مقالات با هم فرق دارند که در زیر فرق بین essay و article را بیان می کنیم

مهمترین فرق بین essay و article  این است که essay مقاله ای است که منعکس کننده دیدگاه نویسنده آن در مورد موضوعات گوناگون یا سوالات متنوعی است که در مسیر پژوهش و فهمیدن یک مطلب به ذهن نویسنده خطور می کند، است، اما article از زاویه دید سوم شخص مفرد نوشته می شود.

Article مقاله ای است که برای چاپ و انتشار در مجلات، روزنامه ها و سایر رسانه های چاپی یا مجازی نوشته می شود. در Article از نمودار، داده های آماری، چارت ها و عکس و سایر رسانه ها استفاده می شود، بر خلاف essay که نیازی به این ها ندارد. در Article توصیه و پیشنهاداتی به خواننده داده می شود. خواننده را قانع می کند که با در نظر گرفتن واقعیتها و اطلاعات داده شده، به طورخاصی فکر کند. در article موضوعات معین برای خواننده یادآوری می شود.

Article ساختار معینی دارد که شامل عنوان، سرتیتر، مقدمه، متن اصلی و نتیجه گیری است

 اما Essay مقاله ای است که بیشتر جنبه انشای ادبی دارد و می تواند به منظور به اشتراک گذاشتن اطلاعات با دیگران یا بیان دیدگاه های شخصی باشد یا صرفا روایتی از موضوعی باشد که اهمیت چندانی ندارد. منعکس کننده نظرات و ایده های شخص در مورد یک موضوع معین است. کلمه essay از کلمه فرانسوی essayer گرفته شده است که به معنی “تلاش یا جنبیدن” است. که اولین بار توسط نویسنده فرانسوی   Michel de Montaigneبرای اشاره به آثار ادبی خود به کار گرفته شد. طبق نظر او، اینها تلاشهایی بودند که برای بیان ایده ها و نظرات او صورت گرفت. ترکیب Essay خلاقانه است و یک فرآیند پیوسته است.

مطلب پیشنهادی

معنی once و ساختار گرامری آن در زبان انگلیسی

در این قسمت از آموزش زبان انگلیسی در زبان علم به توضیح معنی once و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *