...
معنی consequence و تقویت مهارت شنیداری زبان انگلیسی
معنی consequence و تقویت مهارت شنیداری زبان انگلیسی

معنی consequence : تقویت مهارت شنیداری زبان انگلیسی

 در این قسمت از آموزش زبان انگلیسی در زبان علم، مبحث اثرات شیوع ویروس کرونا را ادامه می دهیم و چهارمین اثر آن را بررسی می کنیم و از خلال آن با معنی consequence آشنا خواهیم شد. ضمن اینکه به تقویت مهارت خواندن و مهارت شنیداری زبان انگلیسی خواهیم پرداخت.

در اینجا پیامد چهارم سیوع ویروس کرونا بر بازار کار را بررسی می کنیم و آن هم اجبار در استفاده از اتوماسیون است که به معنی استفاده از تکنولوژی در انجام فعالیتهای شغلی است تا هم کارها به راحتی و با هزینه کمتر انجام شوند و هم فاصله گذاری اجتماعی رعایت شود تا در نتیجه ریسک ابتلا به کرونا کاهش یابد….

برای یادگیری معنی consequence و نحوه کاربرد و تلفظ آن و همچنین تقویت مهارت شنیداری زبان انگلیسی ، فایل صوتی زیر را یکبار بدون نگاه کردن به متن گوش کنید و سعی کنید مطالب مهم آن را درک کنید.

برای یادگیری معنی consequence و نحوه کاربرد و تلفظ آن و همچنین تقویت مهارت شنیداری زبان انگلیسی ، فایل صوتی بالا را دوباره همراه با نگاه کردن به متن گوش کنید و سعی کنید نحوه تلفظ کلمات را تمرین و تکرار کنید

And finally, the fourth consequence of COVID-19 for the labor market – automation forcing. This is the idea that companies have now been forced to start using technologies to do certain jobs without people. That’s because COVID-19 has made some work environments too dangerous.

– There are some examples from MIT of, you know, launching a new fleet of warehouse disinfecting robots to reduce COVID risk at local food banks or in other offices. We have seen the deployment of aerial drones to deliver medical supplies or, you know, monitor social distancing in crowds. In meatpacking – right? – where there’s just been terrible, terrible reporting of thousands of workers being sick, there’s a real focus on trying to get robotic automation to work in a very complicated place like meatpacking.

برای یادگیری معنی consequence و نحوه کاربرد و تلفظ آن و همچنین تقویت مهارت شنیداری زبان انگلیسی و مهارت خواندن و همچنین درک مفاهیم کامل متن، فایل صوتی را یکبار دیگر همراه با نگاه کردن به متن و معانی کلمات انگلیسی متن که در زیر آمده است، گوش کنید.

 

فهرست کلمات معنی فارسی معنی انگلیسی
معنی consequence پیامد، نتیجه ناخواسته an often bad or inconvenient result of a particular action or situation
معنی automation forcing اجبار در استفاده از اتوماسیون
معنی launching راه اندازی،
معنی fleet  کنترل از راه دور a number of buses, aircraft, etc. under the control of one person or organization
معنی warehouse مغازه لوازم خانگی a large building for storing items before they are sold, used or sent out to shops, or a large shop selling a large number of a particular items at a cheap rate
معنی aerial هوایی in or from the air, especially from an aircraft
معنی meatpacking بسته بندی گوشت the wholesale meat industry

مطلب پیشنهادی

معنی get to know و ساختار گرامری آن

در این قسمت از آموزش زبان انگلیسی در زبان علم به توضیح معنی get to …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *